Ik zie dat je een Ad blocker gebruikt. Super cool! Dat doe ik ook 😎
Hopelijk maak je een uitzondering voor mijn website, het zou mij super helpen!
Zo kan ik deze website gratis blijven aanbieden. We hebben toch allemaal recht op gratis? 😉
Natasja De Bie (niet gecontroleerd) | zo, 04/11/2018 - 19:31
Ik kan al maanden geen bonnen meer afdrukken van zin in meer,heb reeds contact opgenomen en ze gingen het in orde brengen,4 maand later nog steeds geen verandering.
Dus de nieuwe indeling van zin in meer trekt op niet veel meer :(
hoi Natasja, dat is heel vervelend. Heb je al eens geprobeerd met Google Chrome? Misschien kan je eens een andere account proberen maken. Geen idee of het dan werkt, maar je weet maar nooit. Succes!
Hier hetzelfde probleem, maar pas sinds de bons van Zin in meer verhoogd zijn in waarde.
Alle mogelijke webbrowsers al geprobeerd en zelfs 5 nieuwe accounts aangemaakt op 3 verschillende plaatsen, maar niets lukt. Hoop dat ze snel met een oplossing komen.
Reacties
Ik kan al maanden geen bonnen meer afdrukken van zin in meer,heb reeds contact opgenomen en ze gingen het in orde brengen,4 maand later nog steeds geen verandering.
Dus de nieuwe indeling van zin in meer trekt op niet veel meer :(
Als antwoord op Ik kan al maanden geen bonnen door Natasja De Bie (niet gecontroleerd)
hoi Natasja, dat is heel vervelend. Heb je al eens geprobeerd met Google Chrome? Misschien kan je eens een andere account proberen maken. Geen idee of het dan werkt, maar je weet maar nooit. Succes!
Als antwoord op Ik kan al maanden geen bonnen door Natasja De Bie (niet gecontroleerd)
Probeer eens je profile te vervolledigen. Ik had hier ook problemen mee. Ik heb mijn profile vervolledigd en ik kan nu zonder problemen printen.
Als antwoord op Probeer eens je profile te door Smulders (niet gecontroleerd)
hier net hetzelfde en idd met profiel verder aan te vullen probleem opgelost. Vriendinnen ook.
Hier hetzelfde probleem, maar pas sinds de bons van Zin in meer verhoogd zijn in waarde.
Alle mogelijke webbrowsers al geprobeerd en zelfs 5 nieuwe accounts aangemaakt op 3 verschillende plaatsen, maar niets lukt. Hoop dat ze snel met een oplossing komen.
beste
ik krijg u bonnen niet meer afgedrukt zou dat mogelijk zijn om ze terug op te sturen
bedankt alvast
Gailliaert Nancy
Reactie toevoegen