de bonnen zijn nu inderdaad niet meer beschikbaar. dit zijn ze toch wel maar je moet snel zijn , meestal zijn ze een uur nadat ze erop staan al allemaal opgeprint ...
Wederom nieuwe bonnen, geldig tot 11/11 maar afdrukken lukt op geen enkele manier via de pc. Met de gsm lukt het vreemd genoeg wel, ze zijn dus niet uitgeput maar daarmee krijg je alleen tekst uit de printer
Bij mij evenzo. Kan nooit de bonnen afdrukken zelfs direct na mail van ZIM dat ze beschikbaar zijn.
Ze zouden iedereen de kans moeten geven om deze af te drukken.
Je hebt daarvoor toch een account aangemaakt bij hen. Ik zie er anders het nut niet van in ?
wendy van der donck (niet gecontroleerd)vr, 20/11/2020 - 11:11
mail sturen naar zininmeer@promolife.be nadat je je winkelmandje gevuld hebt met de bons die je wil , je krijgt dan een link van hun met de gevraagde bons en die kan je dan wel afdrukken .
;-)
Reacties
Zou er graag aan deelnemen . Heb het nog nooit gedaan
Na het inloggen verschijnt er de boodschap dat de bonnen niet verkrijgbaar zijn. Dit zowel via Chrome als Edge.
@ronkanon:
Bij mij ook !!!
Hier ook. Zowel via mijn inlog als via dat van mijn dochter. Is al maanden zo. Nooit zijn de bonnen beschikbaar !
de bonnen zijn nu inderdaad niet meer beschikbaar. dit zijn ze toch wel maar je moet snel zijn , meestal zijn ze een uur nadat ze erop staan al allemaal opgeprint ...
Wederom nieuwe bonnen, geldig tot 11/11 maar afdrukken lukt op geen enkele manier via de pc. Met de gsm lukt het vreemd genoeg wel, ze zijn dus niet uitgeput maar daarmee krijg je alleen tekst uit de printer
@Davy Gijbels:
Gelukt via een oude versie van Firefox... Die website van ZinInMeer is echt een nachtmerrie!
spijtig kan ze niet afprinten , komt altijd melding dat ze niet meer beschikbaar zijn .
Bij mij evenzo. Kan nooit de bonnen afdrukken zelfs direct na mail van ZIM dat ze beschikbaar zijn.
Ze zouden iedereen de kans moeten geven om deze af te drukken.
Je hebt daarvoor toch een account aangemaakt bij hen. Ik zie er anders het nut niet van in ?
mail sturen naar zininmeer@promolife.be nadat je je winkelmandje gevuld hebt met de bons die je wil , je krijgt dan een link van hun met de gevraagde bons en die kan je dan wel afdrukken .
;-)
ik kan ze ook niet afdrukken , er komt van mij ook een melding op niet meer beschikbaar
Ik heb al veel mails naar Zininmeer gestuurd, het blijft hetzelfde.
Ik kan mijn bonnen niet printen.
Bij mij is dat ook zo
Reactie toevoegen